آیا ممکن است به کاهش کیست بزرگتر در کلیه؟
نوشته شده توسط : rshaole

Pochekآیا ممکن است به کاهش کیست بزرگتر در کلیه- یک بیماری ارثی کلیه پلی کیستیک، که توسط کیست های مختلف پر شده با مایع مشخص می شود. با گذشت زمان، این کیست ها به طور فزاینده تر. خب، ممکن است برای کاهش این کیست افزایش؟

در کشورهای اروپایی اغلب انجام عملیات در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک. در مرحله کلیه پلی کیستیک اوایل تنها کیست کمی کوچکتر در کلیه و سپس عمل خواهد نتایج سریع و موثر است.عملیات سریع استفاده کیست را کاهش می دهد و از آن محافظت عملکرد کلیه. ما باید میوه ovschi و بالا در پتاسیم با هیپرکالمی مانند موز و پرتقال راهپیمایی،. اما nedostatki- بعد از برداشتن کیست بزرگ سرخ کیست به سرعت در حال توسعه.

و به این ترتیب ما معمولا در بیماران با درمان محافظه کارانه بیماری کلیه پلی کیستیک تعمیر: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. این Osmotherapy پزشکی استفاده می کند سبزی های مختلف چینی فشرده گرم است.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان به طور مستقیم در کلیه شامل، و می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به krovoobrasheniya افزایش نفوذپذیری دیواره های کیست به حذف مایع از کیست kistnuyu، کیست و در نتیجه کاهش دهد. علاوه بر این، این گیاهان چینی می تواند تکثیر غیر طبیعی سلولهای اپیتلیال لوله های کلیوی و ترشح، پوشش سلول را مهار کند. با عملکرد Osmotherapy پزشکی کلیوی به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

اگر لازم باشد، ما هنوز برگزار حمام پا، وان آبگرم، وبسایت های کوان درمان، انما، ماساژ، طب سوزنی، فتیلهگذاری، و دیگران است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: